מחפש בעל מקצוע?

קבל הצעת מחיר!

בעל מקצוע?

הצטרף כדי להגדיל את מאגר לקוחותיך חייג עכשיו 055-938-0186 או השאר פרטים

הוסף את עסקך

איזור הדרום באר שבע - אשקלון
איזורי המרכז
איזורי פתח תקווה עד מודיעין
אילת והערבה
בקעת הירדן וים המלח
הגליל העליון וצפת
הגליל התחתון וטבריה
העמקים וגליל מערבי
השפלה ואשדוד
השרון - איזור דרומי
השרון - איזור צפוני
חיפה עד נהריה
ירושלים והסביבה
ישובים ביהודה
ישובים בשומרון
רמת הגולן האיזור הצפוני

קבל הצעת מחיר

דקים






למה להעדיף דק לגינה?

 

יותר אנשים מוותרים על ריצוף בגינה ועוברים לריצוף בדק. זה נשמע הגיוני יותר – אנחנו בגינה בין צמחיה לעצים, מה משתלב יותר טוב: דקים מעץ או גרניט פורצלן?..

למי שממש מתחשק לשלב ביניהם או להוסיף חומרים נוספים כמו אבן ושיש – הדק מאפשר זאת הרבה יותר. בנוסף לכל זאת ניתן להכין כל סוג של משטח מדקים וכך לשוות מראה שלם לגינה: מפינת הישיבה שבגינה ועד השביל המוביל אל השער.

אבל יש בריצוף  של דק עץ הרבה יותר מאשר אסתטיקה בלבד.

משטחי דק עץ יכולים להשתלב בכל סוגי המרחב החיצוני של הבית: גינה, פינת ישיבה חיצונית, איזור בריכה ואפילו במרפסת בניין. משטחי דק עץ יכולים להיות איזור ידידותי ובטיחותי לישיבה או כאיזור משחקים לילדים. הבידוד שהדק יוצר והשמירה של העץ על הטמפרטורה שלו, כמו כן גם העובדה שהוא מונע החלקה יחסית לריצוף סביב לבריכות, הופך אותו לעדיף בסביבה של ילדים.

קיימים סוגים שונים של דקים לגינה. ההבדלים נעוצים בסוג העץ ממנו עשוי הדק. עצים שנחשבים איכותיים יותר ולכן עלותם גבוהה יותר הם עצי אורן שהוא הפופולרי ביותר. עץ איכותי לא פחות הוא האיפאה שגם הוא חזק ועמיד וניתן למצוא אותו במבחר גוונים שונים. שני סוגי העצים מיובאים, ובכמויות גדולות. לכן, ניתן להתחיל את העבודה במהירות ללא המתנה להגעת חומרי הגלם. מן הצד השני, ישנם תחליפים זולים יותר שניתן להשתמש בהם ואף להשיגם עצמאית ממחסני עצים.

עמידותו של דק עץ תלויה לא רק בחוזקו של העץ ממנו הוא עשוי אלא גם במשטח עליו הוא מונח. בניגוד לפרקט בבית שמונח על קרקע יציבה ואינו נתון להשפעת מזג האוויר, בגינה הסיפור הוא אחר. דק עץ שמורכב על גבי שטח מרוצף הוא יציב יותר ונפגע הרבה פחות ממים שעלולים להצטבר תחתיו ומצמחיה שעלולה לצמוח מתחתיו אם הונח ישירות על האדמה. גם מלאכת ההרכבה קלה יותר כאשר היא נעשית על גבי משטח מרוצף או מבוטן מכיוון שנחסכת מאיתנו עבודת הכנת התשתית לדק – עבודה שיכולה להאריך את משך העבודה ולהעלות את מחירה.

>> >>דקים

פניות אחרונות

לידים נוספים
חייג אליילחץ להתקשר 0559380186