מחפש בעל מקצוע?

קבל הצעת מחיר!

בעל מקצוע?

הצטרף כדי להגדיל את מאגר לקוחותיך חייג עכשיו 055-938-0186 או השאר פרטים

הוסף את עסקך

איזור הדרום באר שבע - אשקלון
איזורי המרכז
איזורי פתח תקווה עד מודיעין
אילת והערבה
בקעת הירדן וים המלח
הגליל העליון וצפת
הגליל התחתון וטבריה
העמקים וגליל מערבי
השפלה ואשדוד
השרון - איזור דרומי
השרון - איזור צפוני
חיפה עד נהריה
ירושלים והסביבה
ישובים ביהודה
ישובים בשומרון
רמת הגולן האיזור הצפוני

קבל הצעת מחיר

נפט לחימום ביתי


  • נפט בזול - אספקת סולר ונפט מוזל להסקה ולתחבורה.
  • נפט להסקה לקמין.
  • עבודה נקיה ואחראית. שירות אדיב ומחירים מיוחדים.
  • שירות מהיר הישר לבית הלקוח.
  • אספקת נפט לכל חלקי הארץ במחירים מוזלים.
  • מערך משאיות ארצי לחלוקה חסכונית.
  • אספקת דלקים לתעשייה,מפעלים,בתים,בניינים,תחבורה,תנורים.
  • אספקת דלקים לתעשייה,מפעלים,בתים,בניינים,תחבורה,תנורים. נפט לחימום ביתי
  • מערך משאיות ארצי לחלוקה חסכונית. נפט לחימום ביתי
  • נפט לחימום ביתי - שירות מהיר הישר לבית הלקוח.
  • נפט בזול - אספקת סולר ונפט מוזל להסקה ולתחבורה. נפט לחימום ביתי
  • נפט להסקה לקמין. נפט לחימום ביתי
  • עבודה נקיה ואחראית. שירות אדיב ומחירים מיוחדים. נפט לחימום ביתי
  • אספקת נפט לכל חלקי הארץ במחירים מוזלים. נפט לחימום ביתי




נפט להסקה- קמינים!

בשני העשורים האחרונים שינתה מפת הנדל"ן בארץ את מראה, ובפריפריות רבות קמו ועלו על הקרקע אלפי יחידות דיור צמודות קרקע שיצרו סגנון חיים חדש, עם דרישות למוצרים חדשים בהיקפים שלא נודעו עד אז בארץ כמו מוצרי גינה, סככות וגם קמינים.

קמינים או בשמם האחר (אח) הם מתקני חימום על בעירה של נפט (ויש גם על עצים). הם מעוצבים באופן יפה למראה ובדרך כלל חדר עם קמין מזכיר איזה חדר במרכז דנמרק, עם רצפת פרקט, אח בוערת באמצע הסלון וחמימות של בית.

צורת החימום הזו של קמינים היא היחידה שמצליחה לפזר את החום בכל הבית ומדובר על בתים חד קומתיים ולרוב בני שני קומות, שהחימום צריך להגיע לכל פינה בהם ורק קמין מסוגל לעשות את זה ולכן באופן טבעי זו הייתה הבחירה של בעלי הבתים- להסיק את הבית שלהם בעיתות החורף עם קמין על נפט.

ממי רוכשים נפט להסקה?

השאלה החשובה הנשאלת הייתה ממי בטוח לרכוש נפט להסקה שהרי יש יותר מדי חאפרים שמסתובבים ומספרים שהם מוכרים נפט, אבל מי יודע איזה נפט הם מוכרים ועם מה הוא מהול? ולכן איך מוצאים משווק מורשה של נפט להסקה שבטוח לרכוש אצלו נפט.

ההמלצה שלנו היא ראשית להיכנס לאינטרנט. היום הכי קל זה לבדוק באינטרנט מיהם המשווקים המורשים של חומרים מסוכנים, וצריך להיות להם אישור מיוחד כדי לשווק נפט. צרו קשר עם חברה שנראית לכם אמינה ומקצועית, שיש לה ניסיון ושהיא כמובן משווק מורשה של חומרים רעילים.

בדרך כלל לחלק מספקי נפט להסקה יש גם אתר אינטרנט ולכן כדאי להיכנס לאתר, להבין מי הם ומהם, לקרוא המלצות עליהם ולהתרשם מהרצינות והמקצועיות שלהם, ההיצע, הנגישות, המחירים, מבצעים ועוד.

 

מי עוד צריך נפט להסקה?

בבניינים גבוהים יש לרוב מערכת הסקה מרכזית וזו פועלת על נפט. לכל חברה של אספקת נפט להסקה יש צי של רכבים קטנים שמסוגלים לשנע נפט לכל מערכות החימום שנמצאות במרתפי הבניינים. רכב רגיל לא יכול להגיע לשם ולכן מזמינים חברה כזו שמגיעה עם הרכב הקטן שנכנס לכל מרתף של בניין או אתר בנייה שדורש מילוי מיכל של נפט להסקה.

אתרי בניין כידוע משתמשים בכלים וציוד כבד שצורך נפט ולכן חברה כזו עם רכבים קטנים, תוכל לספק נפט במהירות מבלי לבזבז יום עבודה על כלי שעומד ללא מעש בכלל חוסר בנפט.

יש גם בתים פרטיים שיש להם קמינים והם לא מזמינים רק הסקה חד פעמית של נפט, אלא מזמינים חברה שתמלא את המיכל אצלם בבית. בדרך כלל הוא מוחזק במקום בטוח וממלאים אותו בתחילת החורף, כדי שיוכל לספק נפט להסקה למשך כל החורף.

שימו לב מי המשווק!

כאשר אתם זקוקים לנפט, שימו לב מי המשווק שלכם, בחרו אותו רק עסק שהוא מקצועי, מוסמך ושיש לו אישור לשינוע חומרים מסוכנים, זה גם אמור להעיד על רמת ואיכות החומרים שהוא משווק, כדי שחלילה לא תקבלו מוצרים מהולים ולא איכותיים.

בחירה של משווק צריכה להיעשות במקצועיות, כאמור יש יותר מדי חאפרים וכאלה שמספרים שהם משווקים אבל הם לא מורשים ואסור להם בכלל להסיע חומרים כמו נפט להסקה.

>> >>נפט לחימום ביתי

פניות אחרונות

לידים נוספים
חייג אליילחץ להתקשר 0559380186