מחפש בעל מקצוע?

קבל הצעת מחיר!

בעל מקצוע?

הצטרף כדי להגדיל את מאגר לקוחותיך חייג עכשיו 055-938-0186 או השאר פרטים

הוסף את עסקך

איזור הדרום באר שבע - אשקלון
איזורי המרכז
איזורי פתח תקווה עד מודיעין
אילת והערבה
בקעת הירדן וים המלח
הגליל העליון וצפת
הגליל התחתון וטבריה
העמקים וגליל מערבי
השפלה ואשדוד
השרון - איזור דרומי
השרון - איזור צפוני
חיפה עד נהריה
ירושלים והסביבה
ישובים ביהודה
ישובים בשומרון
רמת הגולן האיזור הצפוני

קבל הצעת מחיר

ניקוי וילונות






ניקוי וילונות כי הגיע הזמן

טרנד הוילונות חדר לבתים לפני כעשור, אחרי תקופה ארוכה של סגנון מינימליסטי הייטקי שהביא איתו זרם העיצוב המודרני. חיסכון בפרטים, מיעוט אלמנטים ותחושה של מרחב תעשייתי.

עם חדירת סגנונות עיצוב חדשים לבתים בישראל כמו פרובאנס, טוסקאנה, סגנון כפרי וסגנון קלאסי, חדרו הוילונות בגדול להמון בתים מכל מיני סוגי אריגים, בכל מיני טקסטורות והדפסים והם מתנפנפים היום בגאווה בכל חדר אורחים ובכל חלל בבית, כחלק מהאווירה החמימה הכללית ומקום העיצוב.

 

סופגים אבק, סופגים כתמים!

וילונות זה לא אלמנט שאפשר לתלות ולשכוח מהם. הם חשופים לכל משב של רוח ואבק, סופגים חלקיקים של קרדית אבק מהאוויר, נוצרים בהם כתמים, ויש לשמור על הניקיון שלהם וגם על מראם האסתטי והיפה.

בבתים רבים מדובר על וילונות יוקרה שנתפרו בהזמנה מיוחדת, ממיטב האריגים בעלויות של אלפי שקלים ולכן על וילונות כאלה במיוחד חשוב מאוד לשמור, גם על האריגים, על שלמות הוילונות וכן על הניקיון שלהם לאורך זמן.

 

אי אפשר לנקות וילונות לבד !

וילונות יוקרה זקוקים ליד מקצועית כדי שתוכל להסיר מהן את כל שאריות ושכבות האבק, בלי חלילה לפגוע במרקם של האריג. ציוד מקצועי וחומרי ניקיון מותאמים לסוג האריג ולסיבים שלו, יבטיחו תוצאה של ניקוי יסודי, יחד עם חידוש הוילונות.

כדי לשמור על וילונות ולמנוע בלאי, יש להזמין ניקוי לפחות פעמיים בשנה. וילונות עשויים בדרך כלל מאריגים עדינים ויקרים והם זקוקים לטיפול יסודי עדין שיחזיר להם את האסתטיקה, הצבע המקורי וישקף את האיכות שלהם.

אל תהססו לקבל הצעת מחיר מאחת מחברות ניקוי הוילונות דרכנו. זה שווה לכם כל אגורה שהשקעתם בהם!!!

 

>> >>ניקוי וילונות

פניות אחרונות

לידים נוספים
חייג אליילחץ להתקשר 0559380186